Desperat tjej

Äntilgen kommer det ett inlägg!
Har vandrat mellan instagram och blogg appen i flera timmar utan att lyckat gör något inlägg, är så lättdistraherad så det är inte klokt!
 
Gårdagens plättar/pankakor till frukost. Jag vet inte? Säger man plättar i hela sverige eller är det bara i norrbotten?
Då menar jag platta plättar som man steker inte ungspankaka.
 
Var med elin hela diagen för att seom komma hem och läsa hungerspelan!
Har sett fimen och läst boken en gång, men en gång till skadar väl inte?
ÄLSKAR DEN <3
 
idag e det lördag =godis?
Nope, för mig blev det glass :)
Har aldrig smakat denna..
 
Men nej, jag tyckte inte att den så speciellt god, New york e godare ;)
 
Här får ni 2 edits som jag gjort i telefonen :)
 
Nu verkar jag jätte derperat o ja, e typ det.
 
Kramiis ida :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Va använde du för app när du redigera?
E typ i desperat behov av nån bra redigeringsapp!

2012-12-09 @ 18:28:13
URL: http://musiclifeoflovis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0