Fashion tag!

1: Jag älskar att handla kläder på.... (nämn tre affärer).
 
Alltså internet är min mest använda affär, meeeen irl så är det
 
Monki (dom har grymma kläder, men har tyvärr alldrig köpt något där :(
Lindex
HM
 
2: Landet med de bästa kläderna?
 
MEN JAPAN OFFFFFFFFFFCCCCCCCCC
 
 
3: Senaste accesoraen du köpte?
 
Ett urgullig halsband från glitter
 
4: Äger du några kläder du aldrig använder?
 
Ja, hehe
 
5: Lägger du ner tid på att välja kläder, tar du bara det första du får tag på i garderoben eller vill du bara vara bekväm?
 
Jag lägger ner tid på att välja kläder.
 
6: Om jag kunde skulle jag ha på mig....varje dag.
 
no, no nono, wait a second... Alltid? NO :O
 
7: Det finns mest .... i min garderob.
 
Lite allt möjligt x)
 
8: Det skönaste plagget jag äger är:
 

 
9: Vad skulle du aldrig i hela ditt liv ta på dig?
 
Sånadär 80tals jeans som är ''utsvängda'' där nere x_x
 
10: Vad har du för klädstil?
 
CARZZYYYY jao, nä men mycket färg och möster, att blanda alla färger och mönster har jag inga alls problem med, snarare kul!
 Varför ha 1 färg när man kan ha 10?
 
 
11: Favorit tshirt?
 
En som jag köpte i förrgår, sååå snygg! <3
 
 
Och när jag var på stan med lovisa så köpta jeg en likadan fast lila och svart randig också ;D

12: Favoritkjol?
 
En som jag fick av natta, har typ velat ha en sån 7kt länge osså fick jag bah den  <3
 
 
 
13: Favoritkofta?
 
En som jag inte har fått än xD
Men beställde den igår fån prinsessan kawaii igår.
 
14: Favoritskor?
 
Mina rosa converse
 
 
15: Favoritväska?
 
 Har typ ingen fin :o
Men en rosa conversväska som jag har på skolan e typ min enda.
 
16: Favoritörhängen?
 
I dunno :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0