Ekströms hallonkräm

På musiken så ska vi skriva en reklam låt om ekströms hallonkräm med melodin på lady gagas pokerface.
Så jag tänkte, jag måste ju smaka för att få inspiration att skriva!
 Så jag for till affären och köpte
 
 
1. Jag tog och blandade 2,5 dl vatten med en påse.
2. jag stog och blandade i en kvart för att få bort alla klumpar.
3. Jag lät den stå i några minuter(stog på paketet)
4. Jag smakade.
 
Och såhär smakade det.
 
Det var vattnigt och det gick inte att blanda ut alla klumpar, och när man fick en sån ville jag bara dö.
 
Så om ni ska köpa hallonkräm, KÖP EKSTRÖMS FÄRDIGBLANDADE I TETRA!
 
Och nu vill jag skriva en låt om hallonkrämen som går ungefär såhär:
 
massa, massa klumpar, massa massa klumpar, massa, massa klumpar i hallonkrämen
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du glömde koka den

Svar: Det stog inte på pakatet :)
Ida

2012-11-20 @ 07:22:49
Postat av: Anonym

Så har vi gjort på hk

Svar: Inte jag ^^
Ida

2012-11-21 @ 16:29:15
Postat av: Anonym

Okej,
vem hade ni då?
Vi hade Magdalena

Svar: Vi med MEN, Nu köpte jag ett paket på affären, och det stog att det inte behövdes kokas. Att den skulle vara lika god iallafall.Kan du inte bara ge dig?
Ida

2012-11-22 @ 20:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0