Get to know me

Är du döpt efter någon?
Nope
 
När grät du sist?
När jag åt hallonkräm för det va sä äckligt.
 
Gillar du att skriva för hand?
Det är okej, men jag skriver hellre på datorn. Tycker inte att jag har så fin handstil direkt.
 
Vilken är din favoritmat?
Thai :)
 
Har du barn?
LLN
 
Om du var någon annan skulle du vara vän med dig då?
Vet inte men typ :)
 
Är du ofta sarkastisk?
Ibland
 
Gillar du lakrits?
neej
 
SKulle du vilja hoppa bungeejump?
Ville det när jag var liten men nu så skulle jag nog bara svimma.
 
Vilka är dina favoritflingor?
special K
 
Knyter du upp dina skor innan du tar av dig dom?
Beror på.
 
Tycker du att du är stark?
inte svag.
 
Vilken är din favoritglass?
Regnbåge
 
Vad är det första du lägger märke till hos en person?
Kläder, men försäker att inte dömma.
 
Rött eller rosa?
ROSA!!!
 
Idol?
One Direction, Katy Perry, selena gomez och cimorelli
 
Vem saknar du mest just nu?
Min storasyster som bor i malmö
 
Favoritlåt?
Heart attack
 
Några tatueringar?
Nope
 
Vilken färg har dina skor?
Rosa
 
Vad åt du senast?
Äcklig hallonkräm
 
Vad lyssnar du på just nu?
Var ligger landet där man böjer bananerna.
 
Om du var en penna, vilken färg skulle du vara?
En mulicolour penna :D
 
Favoritdoft?
hallon <3<3
 
Vem pratade du senast med i telefon?
Papi
 
Hus vid ett berg elle på en strand?
Strand <3<3<3
 
Favoritsport på tv?
Ser ALDRIG på sport.
 
Härfärg?
Mörkbrun, men var blond när jag var liten.
 
Ögonfärg?
Brun, nästan svart
 
Använder du kontaktlister?
Nej.
 
Senaste smset?
POTATO till brorsan
 
Favoritprogram på tv?
I dunno
 
Läskiga filmer eller filmer med ett lyckligt slut?
Lyckligt slut.
 
Senaste filmen du såg?
HG
 
Vad är det för färg på din tröja?
Vitt linne med gröna ränder
 
Sommar eller vinter?
Sommar
 
Puss eller kram?
Båda :)
 
Favoritefterrätt?
Brownies
 
Styrketräning eller konditionsträning?
Båda
 
Dator eller tv?
Dator
 
Vilken bok läser  du just nu?
Miss peregrine's barnhem för besynnerliga barn.
 
Vad har du för musmatta?
Har ingen.
 
Favoritljud?
One Direction
 
Rolling Stones eller Beatles?
Beatles
 
Vad är det längsta du har varit hemifrån?
Turkiet
 
Har du nån speciel talang?
Musikalisk jao
 
Vart är du född?
Norrbotten.
 
Vart bor du nu?
Norrbotten.
 
Vilken färg är ditt hus?
gult tegel
 
Vilken färg är din bil?
Silver.
 
Gillade du att svara på dessa 50 fråger?
Jaaao :)
 
Kramiis ida ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0