Polly jao

 
Bara jag som bara äter upp dom ljusa chocklad pollysarna?
POLLYSARNA LOL
 
Kom nyss hem från yogan. Sitter och äter polly som blev över från igår.
 
Bild, cuz thats obvious nowadays.
 
Har målat till lite på naglarna om ni vill veta det.
Kommer en bild när jag ids ladda in dom på stationära datan.
Nu är jag på pappas laptop som jag får låna, och det funkar inte att ladda in bilder på datorn.
Så alla bilder som jag lägger upp när jag bloggar på laptopen är från instagram.
Man kan koppla sitt ig konto till blogg.se
 
Jag heter littleidit på instagram.
 
Nu ska jag spela mitt älskrings spel som jag alllllllltttiiiiiiddd spelade när jag var liten.
Age Of War på spela.se. Kalla mig konstig men jag gillar det <3
 
Kramiis ida :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0