50 frågor och svar jao

1. Hur gammal är du om 5 år? 17 :)
2. Vem var den sista du träffade? .
3. Hur lång är du? 157cm
4. Vilken var den senaste filmen du såg? kronjuvelerna tror jag den hette
5. Vem ringde du senast? Saga ;)
6. Hur löd ditt senaste sms? Liite ivrig bara :D - till mamma ;D
7. Vad är dagens planer?  Vänta på att mamma och mormor kommer hem med sin hund och sen kl typ 5 fra till saga för att sova över.
8. Föredrar du att ringa eller smsa? Sms ofc
9. Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit
10. Vad är det för väder hos dig just nu? Soligt med 3 minus
11. Vilken ögonfärg har du? Brun, typ röd när jag var liten ;D
12. När vaknade du idag? kl 7 xD
13. Höger eller vänsterhänt? Höger
14. Stjärntecken? stenbock  jao
15. Vad var det senaste du åt? Korvstroganoff
16. Vart befinner du dig om 10 år? No idea xD men hoppas ju att man är gift med en speciell harry styles ;D
17. Vad ser du om du tittar till höger? En vägg med posters
18. Vem fick dig att skratta senast? Lovisa
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Näää, dom e ascoola ;D
Men jag har inga.
20. Har du staditionär eller bärbar dator? har en stationär som min älsta brorsa har bygt men lånar alltid pappas laptop ;)
21. Sover du med eller utan kläder? Med ;D
22. Hur många kuddar har du i din säng? Emmmm... 6 ksk xD 
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Varför bloggar du? Jag tycker att det är roligt att dela med sig av sitt liv ;)
25. Fördrar du strumpor, skor eller barfota? Barfota jaooo
26. Är du social? Mer än min familj iaf. Jag: Kan vi inte fara på soptippen idag (random) Mamma och pappa: Nä, det är så mycker folk....
27. Vilken är din favoritglass? Oooohh... Kalippo ksk?
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Omg.. Skulle nog fara till typ tokyo elr nåt och fara på en one direction konsert;D
29. Tycker du om kinamat? JAAAA
30. Tycker du om kaffe? Nja
31. Vad dricker du till frukost? Vatten?
32. Sover du på nån särskild sida? Helst upp och ner-fram och bak med armarna i väggen ocgh benen i rymden.
33. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jao
34. Tycker du om att mysa? Just love it :D
35. Vad är du på för humör just nu? Glad :)
36. Känner du nån som fyller år samma dag som du? Ja, grannen :D
37. Vill du ha barn när du blir vuxen? Ja
38. Kan du nå annat språk än svenska? 
enligt mig så är jag skitbra på engelska;) och går spanska, men kan inte så mkt xD
39. Har du åkt ambulans? nope
40. Föredrar du hav eller pool? hav jao
41. Vad spenderar du mest pengar på? Kläder
42. Vad köpte du senast? en gameldags klänning som jag hade på halloween
43. Vem är den roligaste person du känner? Emm. lovisa xD
44. Vad har du för ringsignal? VAS HAPPENIN? (sök på youtube)
45. Vilken är den senaste boken du läste? Min pappa är snäll och min mammma är utlänning
46. När var du i kyrkan senast? Idag xD
47. Vad gjorde du igår? Var på halloweenfest ;D
48. Vad har du för mobil? Iphone 4s
49. Vilken är din favoritfilm? The Hungergames ofc
50. Hur lång tid tog det att svara på frågorna? 20 min typ :)

Kommentarer
Postat av: Harry Styles (För er som nt e Ida, skojjar ba dt e Lovisa ;D)

I nuuuuw, jag e så jäkla ruulig ;D

2012-10-28 @ 21:30:38
URL: http://musiclifeoflovis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0