Dag 11 - Ett favoritminne från 2011

Jag har iiinngggeeennn aning.
Seriöst, jag kommer inte ihåg nåt från 2011 typ...
Världens sämsta inlägg, vet.
Men jag kan skriva om julafton!
Det är alltid awezome ;D
 
Jag vaknade kl 8, som den speedade unge jag är och gick upp för att äta gröt med mormor C:
Typ for till kyrkan för att jag brukar vara med på ett julspel (det var första gången ;D )
Sen for vi hem, åt lunch (intressant jag vet <3)
Sen när tiden var inne, så kollade vi på kalleanka <3<3
Öppnade presenter och sen gå gick jag ut för att visa mina 10000000 kusiner som var där
hur vintern ser ut i norrland(dom är alla från stockholm eller nånstans i
shotaheiti). Och sen åkte vi pulka typ hela natten.
 
Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0