Dag 19 - Vilka du prenumenerar på på youtube

Jag prenumenerar på ganska många
 

asdfghjkloveely

 heter hen som gjort denhär videon. hom lägger ut literandom one directionsvideos :)
 
 
 
FilipWintherTV. Jag prenemunerar oxå på hans andra kanaler.
Sir Filip Winther 
 Filip Winther (music)
Filip Winther (phone videos)
Det finns en till men den prevumenerar jag inte på.
 
 
<
 
Lillaytfamiljen
 
 
 
OnedirectionVEVO
 
 
 
William spetz
Lillabloggen
 
 
 
Misslisibell
 
Ho lägger upp sminkvideos och videobloggar.
 
 
 
Clara henry
Tahultsbarn
 
Jag kollar på många andra videos men prenumenerar inte på dom av nån anlendning o.o
 
Kramiis ida :)

Kommentarer
Postat av: filippa

One direction!

2012-10-31 @ 20:49:26
URL: http://filippasfokus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0