Himla mysigt ;D

Det blev ingen bloggning igår, for till fanny kl 3, sen på kvällen så skulle vi och 7
andra gå bus eller godis, vi fick ihop över 1 kg lösgodis, en aladin ask, var sin kexchocklad och en popcornpåse.
Av en pizzeria fick vi var sin 33 cl dricka ;D
 
Sen for vi hem till fanny för att bada badkar och basta, jag och 2 andra som över hos henne.
Himla mysigt! ;)
 
Jag och fanny var onda dockor typ
 
Hihi ^^
 
Kom nyss sen från ett dop, varit där med kören och sjungit ;)
Såhär såg jag ut iaf
 
Haha där står jag och håller i min fundation ;D
Mamma är påväg hem, hon har varit och hämtat mormor och hennes hund teo som ska vara med mig och brorsan under lovet ;)
 
ikväll ska jag sova över hos saga ;)
horsee1.bloggplatsen.se heter hennes blogg.
 
Nu ska jag äta, svälter ihjäl!
 
 
Kramiiiiiis ida ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0