Vilka e 1D?

 Fick nyss en kommentar
 
Och, ja.. Svara på den nu :)
1D elle one direction som dom igentligen heter är ett världsberömt pojkband
och dom som är med i bandet är
 
Liam payne
 
Harry styles (<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3)
 
 
Louis Tomlinson
¨(liten bild vet)
 
Zayn malik
 
Och niall horan
 
 
Killarna sökte enskilda till x-factor UK 2010 men riskerade att åka ut
i boothcamp men juryn bestämde sig för att skapa en grupp av dom istället,
dom kom 3a i xfactor
 
Nu har de släppt en skiva (up all night) och tre singlar (what makes you beautiful, one thing och live while we're young).
Den 13 november kommer derad nästa skiva take me home (LÄÄÄNGTAR<3)
 
One direction fans kallar sig för directioners, och ja, jag e en av dom :)
Jag gillar One Direction För dom är jättebra och har varierande låter, dom är
dessutom jättroliga tillsammans :D
Min favoritlåt av dom är nog deras nya singel (som slog rekord i visningar på 1dygn på youtube)
Live While Where Young
 
Fast I want är oxå bra ;D
Och alla andra...
 
 
AWEZOME :D
 
Nu ska jag äta lite mer godis C:
 
Kramis ida (:

Kommentarer
Postat av: A

åååh den var jättebra!

2012-10-14 @ 12:16:13
Postat av: Lovis u nuuuuw

One Direction FTW!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jaaaao :)

2012-10-16 @ 21:15:10
URL: http://musiclifeoflovis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0