Speedad?

Kom nyss hem från scouterna och är bara allmänt speedad.
 
Nolifer som jag är så kom jag just på att det är sista skoldan imorgon innan lovet!
Vi har hemstudiedag på fredag och sen är det looov!
 
Mormor kommer och ska vara med oss under lovet, hon har seriös världens sötase hund!
bichon havanes är det. Här kommer en bild på en hund som är 7kt lik han.
(från google)
 
Den ljusa hunden till höger ser nästan exakt ut som Teo.
 
Kommer lägga ut bilder på han under lovet.
 
Och ännumer nolifer som jag är då så kom jag på att jag ska få min nya iphone 4s
imorgon! :)
 
Och taggar sjukt mkt inför spanskan imorgon, kan INTE glosorna så pluggar sönder.
 
Kramiis ida :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0