Storshopparn jao

Kom nyss hem från stan,
 
JA, JAG ÄLSKAR FESTIS, Got a problem?
 
Köpte iaf ganska mycket ;)
 
Denhär som jag ska ha på haloween ;D
Köpte den på secondhand (stava) för 40 kr men den är ursprungligen från h&m
 
Suddig jag vet.
Intersport 129 kr
 
 
Strumpbyxor från lindex, 79 tror jag
 
 
Vinterskor (intressant vet)
600 på dinsko
 
Det va typ allt :)
 
Och klänningen som ajg ska ha på haloween är för att jag och en kompis ska vara tvilling dockor (onda såklart)
Vi ska typ måla oss bleka och sminka oss som dockor och så ska vi
gå omkring med min blodiga nalle i var sin hand.
Den är ju blodig så jag bah why not?
Ni kommer såklart få se slutresultatet imorgon ;)
 
Nu ska jag gå och dricka lite blod.
Happy haloween ;D
 
 
Kramiis ida :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0