Vas happening

Hej, Kom nyss hen från skolan.
Ska ta och fixa till bloggen lite med tex presentation o sånt :)
Ska oxå ladda in lite musik i telefonen och byta ringsingal, vi får se on brorsan vill
hjälpa mig C:
 
Vi hade spanska idag, vi hade förhör på nåra glosor, hoppas det gick bra.
Nu ska vi typ kunna räkna te 20 på spanska. Och det kan jag INTE.
 
Fick Världens sötaste kjol av natta idag^^
Har velat ha en sån typ frw
 
Love it^^
 
Bjussar på lite bilder oxå :)
 
Jag och lovisa ^^
 
Kolla in hennes blogg musiclifeoflovis.blogg.se
 
Jag son promenerar med en get C:
Nothing special.
 
 
Och en bild på mig met ett hårband från när vi va i piteå
(intressant vet)
 
Kramis ida :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0