Hemma bra, borta bäst?

Nu kände jag mig väldigt smart med en lyckad rubrik.

Pyamasparty hos regina var himla kul :D

Vi såg på skräckfilm och badade osv..
Sov dock i 3 timmar så jag beslutade att strunta i stan och fara hen och sova lite, men sedan på kväll så blev det sleepover hos lovisa nelly med emma. Vi repade med bandet i sammanlagt 3-4 timmar och nu är jag 7kt trött i hjärnan!

Men det finns en anledning! Vi har fått en spelning på Luleå Kulturnatt! När och var talar jag om när jag vet.

Bra vecka hittills, nu ska jag vila och titta på film ^^


Kommentarer
Postat av: Plupp

Shiiiiiiit!!!!! VI HAR OCKSÅ EN SPELNING PÅ LULEÅS KULTURNATT!!!! :D <3

2013-08-15 @ 17:28:49
URL: http://goodgoodgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0