Ont i magish

Vaknade, bakade, åt, och nu har jag ont i magen :(
DAGENS TIPS: Ät INTE kladdkaka till frukost, inte värt det.
 
Imorgon far vi till stugan, och vi har väldigt nära till en stor skidort därifrån, så på tisdag så ska vi fara dit!
En knasig grejj med våran stuga är att man måste köra skoter i en mil på vintern för att ta sig dit, så vi åker bil så långt det går, sedan lämnar vi bilen hos några bekanta, och tar med os det nödvändiga med oss på skotern.
 
Vi har internet fast det är typ jättelångt till civilisationen så jag kommer blogga, kanske inte lika mycket, men lite iallafall, lovar :)
 
Nu ska jag Kolla på Big Bang Theory och hoppas att mitt magont släpper.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0