Shoppaaa

Idag har jag och Lovisa varit in till Skellefteå (stavning?) och shoppat!
Jag köpte en helt awezome One direction tröja på, tro det eller ej, HM!
 129 kr
Igår var jag och lovisa inne på hm's hemsida och då såg vi först en JB tröja, och bah, hmmmp..
Och sen skrek vi för att den var en one direction tröja brevid, hhahhaa typ damp vi hade då.
 
Jag köpte en concealer på Åhlens
60 kr
Den är skitbra, rekomenderas ;)
 
Köpte en katt också
Glitter, 80 kr
As gullig ^^
 
Och sist, men verkigen inte minst..
 
ett par helt awezome typ ''boots'' från dinsko!
OMG SÅ ASDFGHJK SNYGGA JAG ÄLSKAR DOM!!!!
Dom kostade bara 299 kr, väääärrrrttttttt <3
Jag ska byta till lite roligare sko-snören, så blir dom ännu snyggare ^^
 
Lite konstiga bilder bara.
 
HAHAHHA FINA VI E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0