Extremt random inlägg

Imorgon börjar skolan, Dissdissdissdissdissdissdissdissdissdissdissdissdissdissdissdisdissdissdissdissdissdissdissdiss
dissdissdissdissdissdissdissdissdissdissdissdissdissdissdissdissdissdissdissdissdissdissdissdiss
 
Fast ändå lite kul att träffa alla kompisar jaoow
Typ prata om lovet och lite sån grejjs ;)
 
Kom hen från saga för nån timme sen, hade grymt kul.

Kolla hennes awezome blogg, horsee1.bloggplatsen.se
 
Idag är det bara 4 månader kvar tills One direction konserten jaoow.
Jag vet itne riktigt vad jag ska förvänta mig, har fakriska aldrig varit på en konsert *dör*
Joo, carola när jag var typ 4.
 
Nu ska jag gå och göra lite nödvändigheter tills imorgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0