Lite hår grejer bara.

Som sagt fick jag en förfrågan att visa vad jag andvänder för produkter till mitt hår,
 
Jag andvänder shampo och balsam från VO5
 
Dom finns skita billigt på dollarstore, det här är dom enda produkterna som inte gör mitt hår frissigt och konstigt.
Jag andvänder en inpackning från garnier.
 
Ibland sliter jag mycket på mitt hår, men när jag andvänt inpackningen så är det som nytt, rekomenderas ;)
 
Mitt hår är extremt tjockt och tungt, och spikrakt dessvärre.
Men det gör det enkelt att spara ut, det växer som ogräs ;)
 
Är andå glad att jag har så stark hår, det slits inte så lätt, och det går att göra det mesta med.
Mitt hår är dock för mörk för att göra dipdye, då måste jag bleka håret, vilket jag inte vill, synd det.
Annars skulle jag haft typ rosa ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0