Osså va det ju dehär med jusin bieber..

Har fått en del kommentarer om just Jb.
Själv, helt egen åsikt, så är jag inte han största fan.
Han är bra på att sjunga, men jag lyssnar inte på hans musik.
Helt neutral bara.
 
Men jag blir så arg, folk som köper biljetter till hans konsert och bränner upp dom!
C'MON!
Hur lågt kan man gå igentligen?
Han är bara 18, och det finns miljoner av människor som skulle göra allt för att få en biljett.
 
Jag är inget fan, och jag skiter totalt i vad han gör. Men jag har respekt!
Jag skulle aldrig någonsin skiva en hatkommentar, eller liknande.
Han har väl också känslor?
 
Och dom som skriver att han är bög, dom kan bara tänka sig hur dom skulle känna sig om nån sa samma sak till en själv, inte så kul va?
Om och om igen, dygnet runt.
 
Och om en hater då tänker ''i wont give a fuck''
A, men fortsätt då, om du inte har nått bättre fär dig, men tänk på vad ni skiver.
 
Ville bara få ut min åsikt ;*
 
 
Visa lite respekt .
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0