Ännu en tråkig dag

Jag har nog slagit världsrekord i att ha tråkigaste veckan.
Ingenting händer!
 
Ingen är hemma, kompisar e bortresta och min föräldrar jobbar, har inget bättre för mig än att sitta och stirra i väggen 24/7
 
Men så är det alla mina sommarlov, i början är allting skit trist, och sen dom sista veckorna så händer allt!
Det beror nog på att mina föräldrar oftast har sen semeter.
 
Som ni kanske förstår så har jag ingenting att blogga om...
yeeeyy.... fullt upp hela sommaren! Sa jag på examen..
 
 

Kommentarer
Postat av: saagga

Saknar dig 7kt mkt!!!! <3 vill Va me dig nu!

Svar: Jag med! <3
Ida

2013-07-11 @ 11:52:12
URL: http://horsee1.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0