Ösregn

Bloggen har varit stilla ett litet tag nu igen, men det är får att jag inte haft någonting alls at blogga om..
Och när jag väl kommer på något så skjuter jag upp det och det slutar med att det itne blir någo av det ._.
typiskt mig..
 
Men nu är det skärping (har skrivit det minst 5 gånger men nu lovar jag ;)
 
Har spenderat dagen med Emma, och nu på kvällen så for vi och lovisa för att se på en teater som lovisas syster är med i.
Den var helt suverän!
Ett minus var att det började ÖSREGNA mitt i allt ihopa, och när jag väl kom hem så var jag sjöblöt.
 
Nu ska jag mysa ner ig i sängen för att orka upp till morgonrep med The Loudsounders, vilket innebär en mils cykeltur fram och tillbaka bara ör att ta mig dit, men bor man i narnia så gör man.
 
Natti!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är bara för goo <3

2013-07-06 @ 10:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0