Oj oj oj...

Nu var det minst 2 veckor sedan jag bloggade!
fy på mig ._.
 
Vi tar det från början då..
 
Examen!
Nu till hösten så börjar jag musikklass på en annan skola, vilket innebär att jag har gtt sista skoldagen på samma skola som alla mina swezome vänner, sad but true.
Hoppas att alla kommer sakna mg lika mycker som jag kommer sakna dom <3 ;)
Mig, lovisa och emma å examen.
 
examen var placerad på en fredagn, sen direkt på måndagens så for jag på pop-kollo i en vecka!
Så 77777kkkkkttttt kul!
 
Saknar alla där helt 7kt mycket också!!
Saknar en massa saker just nu :/
 
Nu i veckan så har jag varit med Saga, sen har jag bara varit hema och chillat, kände att
 lite hemmatid inte skulle kännas fel, så dom 2 senast dagarna så har jag bara suttit hemma och gjort ingenting.
Men imorgon så ska jag ut på språng igen! är ingen människa som kan sitta hemma i en vecka och inte göra nånting direkt.
 
Jag gillar när det är mycket som händer, det värsta jag vet är att ha tråkigt.
 
Vi får se vad som väntar imorgon, jag har iallafal bestämmt mig för att göra nånting!
 
 
lite random bilder bara.
 
 
_______________________________________________________________________________
 
 
klart man kan få sommar-ryck när det regnar! Iallafall om man är en fd 6a are.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0