Shoppingtime

Hello ^w^

Nu har blogg.se ennu en gång bråkat med mig.. Surt!

Idag ska jag iallafall till stan med lovisa, Nelly, emma och Olivia. Kommer bli så 7kt kul!

Under tiden som jag inte bloggat så har jag varit med en massa kompisar, heeela tiden! Kunde inte fått en bättre start på sommarlovet. Mina vänner förgyller mina dagar <3

Nu ska jag göra i ordning det sista innan det bär av för att shoppa. En liten bild på mig just nu.
Ps. Jag har beställt en liten grej från ligthinthebox.com .... Hehe.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: hahah taack du med <3 :D
Så otroligt söt bild! ;D <3

2013-06-27 @ 11:41:14
Postat av: PLUPP

Sv: hahah taack du med <3 :D
Så otroligt söt bild! ;D <3

2013-06-27 @ 11:42:32
URL: http://goodgoodgirl.blog.se
Postat av: Nora Ekerfelt

Jättefin bild! :)

Svar: Tack! ^^
Ida

2013-06-27 @ 16:09:46
URL: http://everydaynora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0