Bästa dagen

Knasig bild!
 
Äntligen freedaaaaaaag!!
Min brorsa har lan med 3 andra i vårat kök, vilket är rätt irriterande för dom skriiikeeeerr...
 
Idag hade vi träslöjd, vilket jag INTE är så förtjust i.
Men det blev helt plötsligt mycket roligare när jag fick ett sms från mamma..
 
''Du kom in i musikklass! dom ringde nyss''
 
Och då skrek jag sönder Sagas trumhinna.
Eller nja, men jag skrek högt.
 
Jag har varit sjukt nervös och frustrerad eftersom att lovisa och emma kom in, vilket är helt awezome!
Jag ville komma in sooo baaad!
Jag blev reserv från början och dom sa att jag skulle få veta idag om jag kom in eller inte.
OCH JAG KOM IINN!!!
 
Idag följde jag hem med saga och vi bakade chockladbollar doppade i smält chocklad.
ÅÅÅH så gott!
 
Bästa dagen EVER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0