Helgen

Eftersom att jag inte kunnat blogga något i helgen så tänkta ajg berätta lite om dom senaste dagarn som har varit händelse-rika ;)
 
I fredags så bestände jag, saga, wilma K och sagas lillasyster tova för att tälsta på en badstrand! vi bjödd jättemånga men ingen kunde förutom vi fyra, hehe.
 
Vi kom dit kring 7 och hoppade direkt i plurret. Sedan satt vi och grillade till kl 11 på kvällen.
 
Sen så mös vi tältet till kl 1 på natten då vi badade, vilket vi också gjorde kl 3 och 5 på morgonen :P
 
 
Jag cyklade hem kring 10 på morgonen, sen så for jag med några andra kompisar och impulsbadade på samma strand, heh. Senare så for jag hem till lovisa för att sova i deras husvagn med emma! Bra dag med bra vänner.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0